söndag 15 juni 2008

Blööö

Det är så det känns... Bakis, förlust igår, gick illa i tippningen, framtiden så oviss... Blööö...

Fast ändå så känns det bra om jag bara tänker på stunden... Helg, soffa, nyduschad... Mmm...

Hur blev min dag igår då:

Upp vid halv nio för frukost -Nja, det blev nog nio, halv tio tror jag, lite segstartad...
Ett lätt träningspass för att mjuka upp lederna, väcka kroppen -Räknas det att diska och vika tvätt?!
Fylla på magen igen efter det -Räknas glass och en macka i stress för att hinna till matchen eftersom man råkat sova "lite" på soffan?
Sånguppvärmning med alla "måstefotbollslåtar" -Absolut!!!
Packning av pilsnerkasse och snacks -Snabbpacken blev det...
Sen börjar den... då kör vi! :) -Om jag inte var så pryd skulle jag citera Lisas sms... Fäen...
Firar segern med ett bad i fontänen -Jag dränkte mina sorger istället. Många tårar blev det...

Uff, skallebang nu... Ska nog trycka i mig lite frulle och sen somna i soffan, det är ju ändå söndag... ;)

Inga kommentarer: