torsdag 5 juni 2008

Rymmer

Nu smiter jag, jag sticker till Sverige! :) Eller inte just nu, har väl några timmar jobb kvar... Men nu har jag en helgplan:

Torsdag: Åka Timmy med massa dunk. I min bil kan ingen höra dig gråta... Ehhh... Något sånt... :)

Fredag: Lisa och jag beger oss till Hjortkvarn för massa solande, badande och mammas mat :) Lite Esse-mys också hade jag tänkt... Sen tillbaka till Linköping för kanske lite "fika" med goda vänner?!? Palle? Miss you!

Lördag: Mer sol och bad men denna gången på hemmaplan. Middag och tårta hos Lisas pappa och sen vidare med redbull in i natten. Ska vi trippla kanske?!? :) Vilka vill vara med?!? :) (Det här är mitt sätt att bjuda in till fest hos Lisa ;) Ehh, det är okej va Lisa?)

Söndag: Vakna vid 8, sjunga lite, sola lite, äta glass... Mmm.... Sen vill jag inte prata om resten... Uff... Det glömmer vi nu! :)

Weee!!! Här kommer jag! :D

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Wohoooo!!! Du gör det!! Du bara drar!!!!

Så skoj vi ska få :)

Anonym sa...

alltså ass...det här är ju helt sjukt!! jag ska åka till Järna i helgen! (och nej, jag undviker inte dig!! =P) måste du alltid hälsa på när jag inte är hemma =(

Theo sa...

Se där. Precis den planen som jag tänkte föreslå ;) Känns som om du kan läsa mina tankar