söndag 15 juni 2008

Söndag, så mycket söndag

När jag väl tagit mig ur sängen imorse (jag hade förövrigt gärna haft morgonen hela dagen :) ) så har jag haft en så typiskt bakfyllesöndag. Drog på disneychannel och sen har jag legat i soffan hela dagen! :D Lovely... Sovit och trynat... Mmm... Åt mat vid åttatiden, tyckte att det var dags ;) men fick inte i mig så mycket... bakissöndag som sagt... Nu börjar söndagsångesten komma... Haha, jag har verkligen inte gjort någonting idag... Så dålig jag är... :D

Förövrigt bloggar mina vänner alltför dåligt! (generaliserar nu) Grr... Tänk på mig som inte har något liv och behöver saker att läsa ;)

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Skönt att du och jag inte sviker angående bloggandet iaf :D

Jag har ju inte heller gjort ett piss..

Vaknade... gick upp och drack. La mig igen. Gick ut till bilen, kom hem, la mig i soffan och här sitter jag än :D

Ass sa...

Hoppas att du inte har tänt i lägenheten... Man måste hålla på traditioner :P

Lisa Eriksson sa...

fäen... tände precis över spisen när jag gjorde men ostmacka.. Jag såg nämligen inget för det var så mörkt innan :D