måndag 30 juni 2008

Är jag så bra? :-O

Ego ego ego

Skulle egentligen haft möte med min närmsta boss i fredags men det blev tämligen stressigt inför sommarfesten så idag när Internet dödde (ja, det heter så klart dödde) så passade vi på istället. Hela jobbet stannar utan Internet vilket kan bli tämligen frustrerande eftersom projektledarna inte riktigt förstår att vi inte kan jobba utan det... Allt ska fortfarande vara klart samma tid... Grr...

Ego ego ego

I alla fall så var jag väl inte direkt nervös inför mötet. Kan inte påstå att jag gör alls mycket fel om man jämför med en del andra på jobbet men det jag var lite fundersam över var om de hade ännu högre förväntningar på mig än vad jag själv har, man kan ju aldrig riktigt veta... Mina förväntningar på mig själv är dock ganska höga så det kanske jag inte hade behövt vara orolig för...

Ego ego ego

Visade sig att han var mycket nöjd och faktiskt inte hade något negativt att säga :-O Så otroligt skönt att höra! :) Hade istället varit duktigare än vad han hade förväntat sig... Fäen så skönt! :) Många värmande ord! Gött!

Ego ego ego

Pratade lite runtomkring också och det var ett bra möte... Nöjd... Vet att jag sagt att jag tänkt bestämma mig idag om hösten, men jag känner inte för det... Väntar lite till :) Nu ska jag bara njuta av att jag är grym! ;)

Ego ego ego

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Asså - vi är bäst!!

Lisa Eriksson sa...

Är jag så bra så jag kan lägga till en bild när jag kommenterar?