fredag 13 juni 2008

Fotboll, fotboll och mer fotboll

Mycket fotboll nu, nästan bara fotboll... Jag gillart :) Idag hade vi (jag, Tobbe och Sammi) knappt ljud på så då slapp vi kommentatorernas uttalanden... Skönt :) Istället blev det mycket struntprat och flum. Fasen vad jag garvat :D Mycket bra kväll på så sätt får jag säga :)

Men Italien!!! Vad gör ni??? Mina favoriter... Jag tror på er ändå... Tisdagen sitter jag bänkad för att se Frankrike åka på mer stryk ;)
Imponerande av Holland idag... Samba flera gånger ju! :)

Planen för imorgon då:
Upp vid halv nio för frukost
Ett lätt träningspass för att mjuka upp lederna, väcka kroppen
Fylla på magen igen efter det
Sånguppvärmning med alla "måstefotbollslåtar"
Packning av pilsnerkasse och snacks
Sen börjar den... då kör vi! :)
Firar segern med ett bad i fontänen

Det blir en bra dag ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra plan Astrid!! Du kan väl se till att nån tar bilder när du badar i fontänen;)