söndag 15 juni 2008

Jag vill också...

Palle gjorde det, då blev jag också sugen... Inte mitt fel :P

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Inte så många. Jag har tagit av hem- och cykelnycklarna för att ha med igår och dom har jag slängt på mattan. Kunde ju inte lägga dom på bordet ;)

Vilken svordom använder du mest?
Fäen

Äger du en Ipod?
Nope, jag har en mobil som extraknäcker som både Ipod, kamera och klocka

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Just nu är ingen tid inställd, föredrar att väckas av samtal faktiskt.

Hur många resväskor äger du?
Hmm, väskor -"Jag har hundra" men resväskor... En kanske och i den har jag ett tält :D

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Nej, men jag har gått ett helt år i sandaler pga ett vad... (Inte är väl jag envis?) Men ingen vann för båda klarade sig hela vintern... För milda vintrar?!?

Var köper du dina matvaror ifrån?
Sverige ;)

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Bara det blir massa massa bilder så :D

Vilken var den senaste filmen du såg?
Pirates 3... Johnny... Åhhh, ge mig!

Har någon av dina vänner barn?
Det börjar trilla in lite här och där...

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En båt så Lisa inte kan säga nej till att flytta hit :)

Har någon någonsin kallat dig lat?
Hela tiden!!! Jag förstår det inte!!! Jag är ju bara bekväm... ;)

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Allt som behövs är en soffa...

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
CD-spelare?!? Öhh...

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Vanlig... Röd och fet är godast...

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
I alla fall sånt som jag inte ska berätta för hela världen...

När var senast någon stötte på dig?
Igår ;) Jag var het som alltid :P

Vad åt du till middag?
En leverpastejssmörgås :$

Kan du vissla?
Bara inåt...

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Jag är inte den som bryr sig så mycket... Kanske bryr mig för lite till och med...

Vem var den senaste som ringde dig?
Tobias tror jag... Eller var det jag som ringde?!? Hmm... Fyllesamtal är bra :)

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Vad som helst utom den där förbenade virvelvinden... Usch... spyvarning varje gång!!!

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ja, men jag är ganska bra på att få reda på saker, så passa er ;)

Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
Haha, absolut ingen som helst aning :D

Tittade du på tecknat när du var liten?
Säger som Palle: Självklart, och jag gör det än! Faktiskt även i skrivande stund ;D

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Nordbyen... Det är inte som Tornby direkt... men det räcker till...

Hur många syskon har du?
Fem, och alla "hela" :) Många syskonbarn blir det...

Är du blyg inför det motsatta könet?
Inte alls... tills jag verkligen tycker om honom... Då blir jag sjukligt blyg... Typiskt...

Vilken film kan du alla replikerna till?
Austin Powers -The spy who shagged me
Ja och det är faktiskt sant, jag tror jag kan hela filmen! Haha.... Galet...

Äger du några band-t-shirts?
En tröja som liknar guns... Sen har jag en t-shirt med Leo... och en från 94a med Kennet Andersson :D

När flög du senast?
Hem från Tallin i våras, men jag vill flyga v 30 :)

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Köksbord/Kontor... Två obekväma barstolar... Fruktansvärt obekväma faktiskt!

Läser du för skojs skull?
Ja, men mest serier :)

Pratar du några andra språk?
Svorska och engelska kanske...

Diskar du din egen disk?
Inte så ofta... Men det händer :)

Har du gråtit offentligt?
Ja... Typiskt...

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop, min stationära bor nu på jobbet och ska kureras av Lars

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Inget jag strävar efter så där jättemycket kanske... Men jag jobbar inte emot det...

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Jag vill gärna ha en tatuering, men jag har inte hittat den rätta än... Men jag vet var den ska sitta i alla fall och det kommer göra galet ont...

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Bryr mig inte, jag dejtar inte... Men om jag skulle umgås med någon så kan jag betala för mig själv :)

Kan du kasta macka?
Ja, men oftast brukar jag äta upp dom istället...

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nope, men det är kanske dit man skulle åka v 30?! :)

Vem har du med på bion?
Går gärna med Palle, helst med ett besök på Steves innan :)

Vem var din favoritlärare?
Benny (Eller hette han det?!) min SO-lärare på högstadiet. Rolig, färjestadsfan och den enda som förstått att ordbajseri inte är det viktigaste utan innehållet :)

Vad har du för väder?
Jag har bara... regn hos mig...

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Om han är en riktig rocker ;)

Har du en blogg?
Here you are!

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Matte och Fysik -kan jag låta mer nördig?

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humoristisk -Vi måste ju ha kul ihop, eller hur?!?

Inga kommentarer: