onsdag 4 juni 2008

Jordgubbar

Mmmmm...

Hemskt ledsen, jag vet att det är mycket roligare att läsa någons blogg när den är sur eller upprörd över något, men här kommer ytterligare ett tråkigt inlägg -för jag har haft ännu en bra dag :)

Dansken var bara lite trög idag så jobbdagen var inte så hemsk.
I söndags åt jag tacos och sen har jag ätit rester efter det både måndag och tisdag... och vad får vi då till lunch idag då... jo tacos!!! :P Skönt att jag inte tröttnar på sånt som är gott. Först pannkaka 6 dagar i rad följt av tacos 4 dagar i rad. I like!

Blev bjuden på glass på jobbet idag, mums. I also like!

Åkte till Tollerodden direkt efter jobbet och la mig med fin utsikt över havet. Med musiken strömmande i öronen och solen skinande på kroppen somnade jag gott :) Mmm... I like it alot!

Åkte lite onödigt långt hem bara för att det är så skönt att åka bil och stannade även vid affären och köpte årets först jordgubbar. Mumma! I like that as well! :)

Fått några trevliga sms också så för att sammanfatta dagen: I like it!

Inga kommentarer: