söndag 1 juni 2008

Sol, sol och mera sol

Mycket sol blir det! Galet bra väder :D Hur går det för en albino som jag? Man blir rosa! Jag undrar, hur gör de andra som solar själva? Har de aparmar och lyckas smörja sig även på ryggen? Hmm, aja, jag är nog troligen inte i närheten så rosa som Lisas näsa lär vara efter en sån här helg ;)

Idag har jag varit nere vid en strand här i Larvik i några timmar. Legat och läst serier, dagdrömt och haft det bra :) Lars kom en sväng och tyckte att vi skulle åka på fisketur och varför inte? Ut till kusten för att klättra på lite klippor fram till en bra ställe. Fast fisken tyckte visst inte att det var rätt ställe att hänga idag... Underbart vackert var det i alla fall!

Här kommer lite bilder från min helg :) Det är mysigt här, riktigt mysigt!

Kopplar man bort alla tankar så känns det riktigt bra just nu :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

eftersom det händer att jag solar själv så är mitt svar på din fråga, jag smörjer inte in mig alls...

Ass sa...

Men alla är ju inte neger från början som du... Mutter...

Anonym sa...

förstår inte alls vad du menar ... en rolig incident på Kreta var dock när "kretian" frågade mig var i afrika jag kom ifrån ... han hade nog fått solsting stackaren!