onsdag 25 juni 2008

Var är solen?

Seriöst, nu är jag trött på det här skitvädret! Ge mig sol! Nu! Albinon behöver lite solstrålar innan det blir utlandet annars kommer hon vara mer rosa än någonsin efter den trippen.

Ska det inte vara sommar i juni? Sommarfesten på fredag blir nog inte så mycket sommar... Väderleksrapporten säger: Regn... 13 grader mitt på dagen... Uffa... Får väl bli mer fest än sommar då :) Aja, det är ju lite tävlingar också så man får väl flänga runt och spela fotboll med mera så man håller sig varm. Kan bli härliga glidtacklingar :)

Tror jag ska börja mitt nya liv igen på måndag, det var ett tag sen nu så det börjar bli dags igen... Undrar vad jag ska ha för spännande mål den här gången... Några tankar?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har hört att solen är på Kreta, så jag drar dit imorgon!! Nice! Lite färg på kroppen, och mycket gott sällskap för själen .. Blir inte bättre än så!