onsdag 18 juni 2008

Uppskjutardrottningen

Bara för att jag vet att jag inte absolut måste städa, diska och dona just idag inför helgens besök så gör jag ingenting. Istället har jag sovit en timme på soffan... Det vore ju så mycket skönare att göra lite idag och lite imorgon, men icke! Vet jag att det finns en möjlighet att skjuta upp jobbiga saker, då gör jag det! Suck, så dålig jag är... Men men... Jag kommer ju göra det... Bara inte nu :P

Verkar inte bli bra väder i helgen, inte skoj med utomhusinnebandycup då :S Eller vänta! Jo! Det är ju innebandy, klart det är skoj ändå :) Fast ett soligt grekland hade väl inte heller varit helt fy skam :)

Dags att ladda inför Sveriges match nu... AC säger förövrigt att jag ser ut som Elmander... Vet inte om jag håller med?! Vad tycker ni?

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Ge dig :D

Anonym sa...

enda likheten jag ser är att ni är lika många ...

David sa...

Samma mamma?