tisdag 4 november 2008

Framgång?

Nu har...

...jag fått ett samtal från min bredbandsleverantörs underleverantör för support där jag fick säga vad jag skrev i mailet till min bredbandsleverantör, de ska ringa upp när de har tid att fixa :S
...jag fått svar att jag är flyttad till utlandsavdelningen hos försäkringsbolaget så imorgon får jag väl slå en signal (typiskt, nu är bollen hos mig)
...jag fortfarande inget svar från innebandylaget :( Jag vill ju spela!!! (utan att åka 9 mil)
...jag funderat på att ta en promenad ikväll i alla fall så jag inte förslappar helt :P
...jag jobbat tillräckligt för idag så jag ska hem till min pastasallad

Förövrigt hatar jag datamapleveringar till Baltikum... Kanske är halvvägs nu... 5 timmar... :S

2 kommentarer:

Anonym sa...

Finns försäkringskassan i Norge också, och dom har en sverige avdelninge?? Helt fantastiskt ...

Ass sa...

Jag har ju för %¤"# rättat mig och skrev bolaget denna gången...