söndag 30 november 2008

TV4

Due to rights limitations, this video cant be offered in the country or region wherer you are located. 
Detta är texten jag möts av när jag försöker kolla på TV4 web-TV... Alltså... Hmpf... NÄHÄ!!! Så känner jag... Skitland.. Eller skitTV4... 

På tal om TV4: Var skapligt irriterad på Ekwall (som vanligt, fy fäen vilken idiot han är!!!) förra söndagen efter sågningen av Henke Larsson i superligan. Okej att jag också tror att det är PR bakom också. Korkad vore jag annars, men de skulle ju inte sätta in någon som verkligen inte visste vad han höll på med. Inte ovanligt att folk är duktiga på både fotboll och innebandy och fysiken har han ju lätt i alla fall. Självklart så underlättar det ju att ha så pass bra medspelare, då kan en "sämre" spelare passa in. Igår gjorde han i alla fall två assist! :D HA!!! Ska bli kul att se Ekwall idag... men då är det väl inge skoj att prata om innebandy längre... 

Inga kommentarer: