lördag 22 november 2008

Tack

Haft en jättetrevlig kväll! Ja eller trevlig dag faktiskt, när jag väl kom upp :) Halvslumrade till tvåtiden -det var länge sen jag låg så länge. Sen blev det att plocka iordning innan släkten skulle komma. 

Först ut var Kjell och Kim och då fick jag bilen fylld med ved så nästa vecka blir det In Flames fest hos mig :) (fniss fniss -är jag inte bara för rolig?) Kim och jag spelade spel och lekte tills det började trilla in lite fler. Då blev det fika och tårta och sånt som hör till. Mycket skitsnack och ännu mera garv -Så ska det vara :) Tack för besöket och veden :)

Lite sliten nu dock, det tär att vara barnvakt :) Men samtidigt så är det jättekul! Tror inte det kommer ta många minuter innan jag somnar när jag lägger mig idag... Men först lite mer tårta :) 

Inga kommentarer: