lördag 8 november 2008

Akuten

Igår var det premiär för mig på akuten. Har faktiskt lyckats hålla mig därifrån tidigare även om jag fått vara med Lisa till sjukvårdare tidigare. (Det är svårt det där med att cykla och kolla bakåt samtidigt :P ) Det var dock inte för min egen räkning som jag var där inatt utan det var en kompis som fick för sig att den snabbaste vägen in i dörren som låg några trappsteg ner var att ta huvudet först ner i betongen :S Såg inte ut att vara sååå farligt men jag skulle gissa på en liten hjärnskakning så det var lika bra att åka upp och kolla till det. Han fick som order att åka hem och sova och det tror jag var klokt för mannen som kommer ha ordentlig huvudvärk idag.

Igår var det även premiär för att gå ut och ta en öl och faktiskt ta EN öl –Stort ;)

Någon som trodde att jag skulle ha bredband när jag kom hem igår?! Enda skillnaden från innan besöket av reparatören var att jag nu hade en dosa som faktiskt fungerade men nu kunde jag inte ens se mitt nätverk… och utan nätverk inget Internet och utan Internet ingen registrering och utan registrering ingen tillgång till nätverket och då inget Internet… Ja så går det runt.. Suck… Alltså har de på dessa veckor sen min felanmälan inte kommit någonstans: Det här är ju bara för illa… Borde inte kundsupport ha lite högre prioritet? Kommer bli ett argt mail från mig…

Just nu känner jag mig allmänt rastlös. Har inget planerat idag och egentligen ingenting jag ”behöver” göra heller. Guldläge skulle nog många tänka men jag vet inte ja… Hmm… Fått biljetter till massa kulturgrejer idag men inte så kul att gå själv då… :S Aja, kan ju alltid roa mig med mitt arga mail…

Inga kommentarer: