lördag 29 november 2008

Plus och Minus

Tänkte mig ut och handla lite idag men eftersom det var 400 000 människor (ryktet säger att det var så många i alla fall) på Nordbyn där jag hade tänkt mig köpa en kalender så åkte jag bara förbi där, och när jag då kom till Europris, där jag tänkt mig köpa en ljusstake jag spanat in, så var det säkert 100 000 där också så jag orkade inte stanna där heller... Minus... Jaja, får ta det till veckan istället!

Åkte vidare och pantade och istället för att ta ut pengar så var jag med i röda korsets lotteri och vann 50 kr -Weehuu :) Okej, jag pantade för 18,50 men ändå :) Plus! För att fira köpte jag pepparkaksdeg! Här ska bakas!!! Haha, troligt... Blir som alla andra år att jag äter upp degen istället :P 

Fick återigen bevisat att jag inte är med i "gänget" när jag såg dom traskandes på stan... MINUS!!! Det är så surt... Det gör mig riktigt ledsen... :( Hade dessutom messat tidigare idag och inte fått svar... och först nu när jag blev sedd så fick jag svar... Nu ska jag äta pepparkaksdeg som tröst! Plus och Minus... 

Inga kommentarer: