torsdag 20 november 2008

Färjerapport

De har infört gratis bredband på färjan mellan Horten och Moss nu vilket gör de kommande 30 minutrarna lite mer behagliga :) Okej, 30 minuter är inte länge men det är tämligen tråkigt att bara sitta och glo då... 

På väg hem med andra ord... ja eller bort vad man nu känner för att säga... :) Så ca 5-6 timmar kvar och jag är redan trött... Hurray! Men jag är inte trött =jag somnar närsomhelst, utan mer trött = huvudet är lite slitet. 

Byte av skrivbordsplats idag resulterade visserligen med en plats med vägg bakom MEN den väggen har även glasrutor... in till chefens rum... Hurray igen... :S Hehe, tur att jag alltid jobbar så flitigt och aldrig slösurfar :D

Imorgon ska jag och mor till Marieberg (nej vi ska INTE till Örebro ;) ) och shoppa. Byxor har jag tänkt mig, kommer väl hem med skor eller något istället :D 

Inga kommentarer: