söndag 30 november 2008

Horoskop December

Skytten

Du har riktigt gott om energi och detta är bland annat en suverän månad för sport och tävlingar av alla slag. 
-Passar bra när jag ska börja köra lite mer innebandy. Kanske ser stjärnorna även lite plojspel runt jul och nyår?! 
En annan sak som verkligen tar fart är just kärlekslivet. Allra bäst ser december ut för dig som är singel. 
-Nice!
Det finns många alternativ för dig, välj ett om du vill vara seriös, odla flera om du bara vill ha roligt och känna dig åtråvärd. 
-Jag vill ha allt: seriositet, roligt och känna mig åtråvärd, hur gör jag då?
Har du ett förhållande redan så tar det ett par rejäla kliv under jul och nyår. Kanske är det dags för nya löften. 
-Betyder det att jag kan slippa undan löften?! :) 
Bästa chansen: Vädur, Tvilling, Lejon, Skorpion, Stenbock. 
-Ehh, jaha, då måste man alltså fråga stjärntecken först... Hmpf... Nja...
Bästa stället: På fest
-Åh, typiskt! Varför kunde det inte vara hemma i min soffa? Måste jag ut? ;) 

Inga kommentarer: