torsdag 27 november 2008

Tårta

Efter lunchen idag blev det tårta på jobbet :) AC fixar en tårta varje dag någon fyller (vi lägger visserligen pengar men hon lägger ner all tid). Men det är inte en vanlig tårta utan en tårta med något tema som passar personen på något sätt. Helst på ett retsamt sätt :P Så här såg min ut: 


Det är då jag utanför mitt hus efter att jag kraschat bilen i garaget :) Okej att Timmy inte är röd och alla väggar faktiskt stod kvar "på riktigt", men jag fattade piken ;)

Bjuder på bilder på några tidigare tårtor: 

En tårta till en skräckfilmsfantast... 

Mats pratade om att starta ett företag där man sålde fruar och här visas tre modeller, alla med en beskrivelse och ett pris. 

Denna tårta var till Sammi som kommer från Övertåneå där man bara bastar och dricker hembränt ;) 

Hon är grym på tårtor med andra ord :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Brukar du ha lilagul-klänning på jobbet? FBK-dressen eller? =)

Ass sa...

Självklart lila och gult ;) I alla fall en så bra dag som igår :)

Lisa Eriksson sa...

Hahaha, vilken fin tårta :)

Menvar är 7 saker om dig själv? :)

Ass sa...

Du följde inte reglerna... Du länkade inte till mig på slutet...

Lisa Eriksson sa...

Vilken tur att man kan uppdatera inläggen då rå :D

Anna sa...

WOW!!! Ingen vanlig tråkig gräddtårta här inte- lite inspirerad blir man ju...

Tänk om man hade en sån där hobby som man skulle kunna försörja sig på när man har tröttnat på det man gör.

"Jag slutar här- jag ska baka och sälja mina egna tårtor!"