onsdag 26 november 2008

Målet

Nu ska jag bara ta mig igenom tre vardagar till, tre jobbdagar... Det är mitt mål! Sen ska jag få vila! Sen ska jag göra vettiga saker! Kanske kamma mig... Nu orkar jag bara inte... 

Kom hem vid halv sju igår efter 11 timmar på jobbet. Somnade i soffan halv åtta, vaknade igen halv två -Oups! Var uppe lite granna innan jag somnade om i sängen igen. Drömde då bara om jobb och mergningar som inte funkade... Panik! Saker som blev fel... Är lite rädd att det ska vara fel i några tabeller som jag gjorde igår. Eller nej, inte att det är fel utan att det inte helt ser ut som de önskar så jag måste göra om dom... alla 48... :S

Blir väl inte träning ikväll -är inte alls i form idag heller :( Jag vill ha ett jobb där man kan vara sjuk... Suck... 

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Har redan glömt vad jag tänkte skriva.. Snacka om att vara trött...

Nästa vecka ska jag lägga mig i tid iaf!!!!