fredag 21 november 2008

Shopping

Gaaah, varför ska jag ha så höga vrister för? Helt hopplöst att köpa skor som inte är gympaskor... Försökte hitta mig ett par korta stövlar idag (eftersom höga är helt kört på grund av mina gigantvader) men det tog stopp i skaftet varje gång! Suck! Eller nej, jag kunde få på mig om jag gick upp några storlekar men då kasade jag ju bara runt i skon. Suck... Hittade tillslut ett par med dragkedja på sidan där jag kunde lirka i foten och sen stänga. Jippie! :)

Shoppade loss ordentligt på HM, tre tröjor och två par byxor -tur att det är billigt där :) Sen avslutade jag med att shoppa på willys. Tvättmedel, diskmedel, kattsant och sånt otroligt roligt att köpa ;)

Så kortet har fått jobba idag i alla fall :) Men det känns som det är jag som slitit för nu är jag trött ordentligt. Ska ta och sova lite på mammas soffa nu... Mmm... Ikväll blir det en tur till Bergdahl och sen en ytterligare tur mot Örebro och då vill jag ju vara pigg :)

Inga kommentarer: