fredag 7 november 2008

Mel Gibson

Äntligen! Igår kände jag mig som Mel Gibson i Braveheart: FREEEDOOOOOOOOOOOM!!!

Efter det toalettbesöket åkte jag hem till Tobbe och låg i soffan och zappade några timmar. Rätt skönt: Inget bestämt att göra, inget uppstyrt, bara soft! Det är väl inte så farligt att umgås så?! Tycker inte jag då...

Annars då: Ser fram emot att höra lite om gårdagens partaj inom branshen i Oslo igår... Vilka var kvar längst? Vilka kunder gjorde bort sig och kanske frågade om någon ville ligga med HH :P Snodde Pål någon taxi för någon? Ja, finns så mycket att ta reda på ;)

Kom till jobbet redan halv åtta imorse -inget planerat det bara råkade bli så att jag blev klar snabbt hemma... Blev förvånad själv när inte ens IT-folket var på plats. Har dock rätt slött idag på jobbet (än så länge) så jag har fått slösurfa lite nu... Ska väl snart jobba... Jag ska bara först :)

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Sköööönt!!

Vad mycket lättare du måste vara nu!!