onsdag 12 november 2008

Skitdag

För att sammanfatta min jobbdag: Min tid kvar inom företaget är omvänt proportionell mot antalet baltiska projekt jag har... 

Suck, stönk, pust och frust! Hög frustration idag... och då underdriver jag... Jag vill inte ha med balterna att göra... 

På träningen idag såg JAG till att vi körde LÖPFYS!!! Helt galet... Vart är världen på väg?! Nej men ärligt, träningarna är för slöa så jag tvingade dom att löpa lite på slutet så jag skulle känna att jag hade gjort något. Skönt när man får bestämma lite :) 

Tre positiva saker idag: 
1 -Jag fick 4 chokladkakor från Roar för att jag var riktigt duktig på ett projekt :)
2 -Jag fick sex and the city the movie
3 -Jag fick två Kalle-pocketar

Tre negativa saker idag:
1 -Jag tycker inte om någon av smakerna på chokladen jag fick
2 -Jag har fortfarande inte min stationära dator fixad så jag kan inte se filmen på tv:n
3 -Jag har varken tid eller ork att läsa mina pocketar

Dock: 
1 -Jag kan ju alltid bjuda på min choklad och göra andra glada
2 -Funkar ju okej att se filmen på datorn
3 -Kalle finns ju kvar senare när jag har tid

Inga kommentarer: