fredag 14 november 2008

Imorgon...

...kommer att vara den bästa dagen hittills denna veckan. Pust och frust och stön vilken vecka! Fick ut ett mail nyss om att trots att vi varit färre personer denna veckan har vi genomfört fler tasks totalt. Inte konstigt att det har varit jobbigt. Jag tror faktiskt att jag gjorde min all time high i antal genomförda tasks... Inte illa... eller är det illa? Hmm... 

Just kollat klart på VM och som vanligt är jag missnöjd med slutet... Det finns ju så mycket mer att berätta om... Baah!!! Fler säsonger tack! Nu har jag i alla fall ett nytt OTH-avsnitt som väntar på mig :) Wee!!! :D 

Helgen då:

Jag drar iväg med Timmy till Camillass i Karlstad, staden med det bästa hockeylaget i det fria landet i öst!



Här ska jag få se på innebandy och på kvällen ska segern firas och förlusten begravas (vid oavgjort får vi dricka bara för att) :) Förhoppningsvis sammanstrålar jag även med Zäta. 



Söndagen vaknar jag nog lite sliten...


Men jag vet hur man får kroppen att fungera normalt igen! 




Efter det klarar jag av att ta och bege mig hem till Esse och soffan igen! :) 


Det blir en bra helg det här! :)