onsdag 5 november 2008

Bokslukerska

Nu har jag tagit mig igenom boken Snabba Cash av Jens Lapidus -som skulle vara såååååå bra...

Vilken besvikelse!

För det första: Han kan inte skriva hela meningar... Okej, jag själv skriver inte alltid rätt -Det vet jag mer än väl! Men så är jag inte författare heller!!! Detta ska säkert vara ett "genialt" sätt att skildra historien, modernt, men jag störde mig på att meningarna var ofullständiga hela tiden.

För det andra: Slutet -som borde vara den stora grejen i boken var på bara 20 sidor och det fanns så mycket mer att skriva om. Hade han en deadline han var tvungen att passa? Avhugget, nej -missnöjd är vad jag är! Lägg inte tid på den boken...

Nu ska jag läsa en "tjejbok" av Nora Roberts istället. Lite sliskig romantik... Inte det jag brukar läsa men men...

Haha, "brukar läsa"... Som att jag ofta läser annat än serier... :D Snarare: "oftast läser när jag väl läser" :)

Inga kommentarer: