onsdag 26 november 2008

Gött

Fasade en lång dag på jobbet idag också men faktiskt så kom jag hem rätt tidigt :) Skööööönt! Så faktiskt fick jag lite krafter redan idag att ta tag i lite småsaker så som att packa upp efter helgen, småstäda och betala räkningar. 

Men att säga att jag har det städat vore att överdriva grovt... Stökigt är det inte men fyyy vilka dammtussar... och intorkad kattmat vid esses matplats... för att inte tala om kattsand inne på toan (och då inte i själva kattlådan)... och så katthår... Hua... Jag har att göra i helgen minsann! Insåg just att Esse är ansvarig för tre av fyra saker jag just nämnde plus att den fjärde är till stor del hans förtjänst också... Hmpf... 

Imorgon blir det att vakna upp utan frukost på sängen... Snyft... :( Men jag överlever nog det också :) 

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Hade jag varit där hade du minsann fått nyponsoppa, banan och leverpastejmacka :)

Ass sa...

Du vet vad jag vill ha :D