måndag 24 november 2008

Snö

Uff!!! Inget trevligt körväder alls idag! 80 på 120-vägen... Inte så ofta jag kör så -snarare 120 på 80-vägen :$ Fram till Trollhättan var det riktigt skitväglag (blåst, snö och modd) och trist att köra men där försvann all snö och det gick att åka normalt igen. Nu är jag framme vid färjan så har väl ca 1,5 timme kvar nu. Ska bli SÅÅÅÅ skönt att komma hem!!! Mys med Esse står överst på listan! 

Imorgon blir en helvetsdag på jobbet. Såg redan när jag åkte från Linkan att jag hade för mycket för att hinna med.. och så vet man ju att det alltid kommer in lite till senare på eftermiddagen och på samma dag. Suck... 

Får hitta något positivt då: Jag lunchade med Palle idag. Riktigt trevligt :D Fick finfina presenter från henne, rövvän och Ia. Ska se om jag inte kan få upp bilder senare i veckan när jag landat hemma igen... :)

Fick ett mycket bra låttips igår: Volbeat -Guitar gangsters & cadillac blood Grymt skön! Alla måste lyssna!!!

3 kommentarer:

holmudd sa...

Riktigt bra låttips där!! Den ska jag ta med mig ...
För övrigt hoppas jag att du inhandlat nya Guns-skivan?? Om inte lär ju göra det nu!!!!

Ass sa...

Du ger mig den väl på torsdag?! ;)

holmudd sa...

Hade tänkt ge dig den på lördagen, men du bangar ju på min fest. Och eftersom jag inte ens fått någon inbjudan till dig så får du nog lunga dig innan du får den ..