fredag 14 november 2008

Åh Astlid hon e tlöööött

Så sliten/trött i skallen att jag glömde blogga igår -katastrof! ;) Eller kan det ha berott på att det enda jag gör just nu utöver att härja med balter är att kolla på Veronica Mars-avsnitt? Hehe :$

Bara några jobbtimmar kvar nu i alla fall... Sen hem för att se klart de sista avsnitten för säsongen ;) Heeeeelg!!! Jag längtar!!!

Rövvän ringde igår så nu har vi bokat in helgens planer. Jag åker till Karlstad imorgon bitti och så kör vi en runda på stan innan hon har samling för matchen. Då kickar jag runt i hallen och pratar skit med folk. Sen kollar jag på en asbra match, är bara lite kluven för jag håller på båda lagen :S Efter det blir det partaj av något slag. Söndagen blir väl en degdag med kanske någon film innan jag åker hem. 

Tyvärr spelar FBK samtidigt som innebandymatchen är så jag kunde inte kombinera två goda ting, men Zäta hittade det positiva i det: Lördagsmatch betyder hockeykillar på krogen! :) Bara ett litet problem -jag känner ju inte igen dom utan hockeyutrustningen :S Åhhh, typiskt.... 

Är på lite bättre humör idag än vad jag var igår kväll. Var bara så irriterad över jobbet... Hmm, kan det bero på att jag inte kommit till jobbet än?! :D Kanske dags att åka dit...

Är i alla fall gött att ha Internet hemma :) Ooooooooh, I like it! 

Tycker vi börjar dagen med lite Bamse!