onsdag 12 november 2008

Veronica Mars

Halvvägs in i säsong tre och nu är jag fast och förvandlas till VM om natten. Har svårt att sova för de som är ute efter henne är då ute efter mig :S Läskiga avsnitt igår med andra ord -jagad av väldtäktsmän -Hua! Så inatt har jag blivit jagad och varit på brottsjakt... Vet dock inte om jag löste så mycket :P Ibland vore det kanske bättre om jag inte drömde så mycket om det jag sett/varit med om eller i alla fall inte kom ihåg vad jag drömt :) 

Igår morse när alarmet drog igång så drömde/fantiserade jag att mina glas i glasögonen var borta men att de skulle komma tillbaka om jag snoozade lite (och jag kunde tydligen inte gå upp utan glasen). Efter några snoozar tog jag i alla fall på mig glasögonen men eftersom jag var så trött så tyckte jag inte att jag såg något så jag trodde glasen fortfarande var borta och snoozade vidare. När jag stängde av båda alarmen för gott rykte jag till och vaknade lite mer ordentligt -Vad håller jag på med? Tyckte att jag själv hade alltför livlig fantasi... Så satte jag ett nytt alarm och sov en kvart till... Ingen snooze på den för nu hade jag insett att glasen inte var borta :P Ingen aning om varför jag fick för mig att glasen var på vift dock...

Nej om man skulle ta sig till jobbet kanske... Trött idag... Dumt att kolla på avsnitt alltför länge för att dessutom skrämma upp sig själv så man knappt kan somna... 

Inga kommentarer: