måndag 1 december 2008

Maskin

Vilken dag! Jag har haft fullt upp verkligen konstant hela dagen! Suttit som en maskin och bara producerat... Pust! I vanliga fall gör man ca 20-25 tasks om dagen men idag gjorde jag 50! :-O Pust... (igen) 

Nu är jag i alla fall hemma (ganska tidigt ändå mot vad jag trodde när jag kom till jobbet imorse) och tänkte ta och kolla på julkalendern -men så går den 18:45... Vaddå 18:45?!? Då ska väl inte julkalendern gå... Rubba inte mina cirklar svt! 

Kom hem till en drös med kattspyor :S Esse verkar inte ha mått alltför bra idag med andra ord... Kattspya ser väldigt likt ut kattmat... Uff! Tänk om min mat såg ut som mina spyor... Usch... :S 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dålig kalender + helt fel tid. Det är som att börja sända idol en onsdag.

Tjoxen sa...

Så går det när man ger katten norsk lågbudgetkattmat

Anonym sa...

Tänk istället om dina spyor skulle se ut som det du hade ätit (ut kommer en hel hawaii) ;-) Dock ser ju vissa spyor ut som ärtsoppa, så till viss del stämmer det ju