tisdag 28 maj 2013

Tobias 40 år

Strax efter att jag kom hem från Tyskland fyllde Tobias år, 40 år. Han firade sin födelsedag utomlands. Jag hade hans reservnyckel. Något var jag ju med andra ord tvungen att göra! :)


Ville dock inte vara alltför elak men jag tänkte göra det lite besvärligt för honom när han kom hem till hallen och skulle ta sig in men stora resväskan, trött och grinig efter resan. (Det blev dock inte så jobbigt med tanke på att resväskan var borttappad och kom först några dagar senare.)

Innan jag gjorde något bus såg jag till att lokalisera min reservnyckel hemma hos honom och ta hem den ;)


Sen råkade jag köpa lite plastfolie som jag la vid Tobias skrivbord på jobbet. Sa till kollegorna att det var fri användning av plasten på Tobias saker...


Då var det ju inte jag som gjorde det här...


Jag kan ju inte styra vad andra människor gör?!? ;)


Grattis Tobias! :)

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Då var det ju verkligen inte ditt fel!! :D

Ass sa...

Det var i alla fall inte BARA mitt fel! :P