måndag 27 maj 2013

Kasta disk och Les Miserable

Efter besöket i Hansa-Park var vi relativt trötta så på söndagskvällen blev det inte våldsamt med aktiviteter. Hade tänkt gå ut och äta men eftersom vi moffat crepes (igen) i nöjesparken var vi inte så hungriga längre. Skönt att vara ute dock så vi tog oss en tur i rapsen.

Jesper och Jocke pratar ju mycket om hur roligt det är att kasta disk, så vi tog med oss lite disk ut för att kasta. Michelle siktade in sig...


...tog sats...


...och kastade! På riktigt! :-O


Det var ju inte riktigt meningen... Vi skulle ju bara skoja lite med Jesper och Jocke... Men tallriken ville annorlunda och gled ur handen :)

Skrattanfall blev det, så ja: Kasta disk är ganska kul ändå! :)

Avslutade kvällen och besöket ihop med de här godsakerna framför filmen Les Miserables.


Jag har sett den en gång tidigare, på en utomhusteater, faktiskt just när jag var aupair :) Märkligt nog kom jag ihåg/kände jag igen väldigt många av låtarna trots att det var 12 år sedan jag såg den. Då är det mäktiga låtar ändå! Det är lite märkligt med allt sångprat, men det är ändå en riktigt bra film. Se den!

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Pax för Frit-sticksen!