lördag 18 maj 2013

Alkohol i påse

Fasen, jag har fortfarande inte ens betat av första kvällen i min reserapport...

Kvällen var nämligen inte slut efter vår farsdagsrunda. Kikade lite i min nyinförskaffade Kalle-pocket :)


Visade sig dock vara exakt samma serier som i min senaste svenska Kalle-pocket. Tråkigt -men det kanske var lika bra med tanke på mina språkkunskaper :P

Så måste man ju äta kinderägg! Jag fick dock inte bygga något :( Varför gör de ens sådana ägg!!! :(


Michelle hade städat som fasen inför mitt besök. Jag brukar ju klaga på henne över hennes stökighet när jag kommer... Det var i alla fall fint ett tag... Men strax låg byxorna som vanligt :)


Vi hade ju handlat mer gosaker i affären! Alkohol i påse! :-O


Nästintill färdiga drinkar... Swimmingpool och Cosmopolitan!

Det var bara att trycka sönder den inre påsen med alkohol, skaka och servera...


Det kan väl bara bli succé?!


Nu kunde jag inte helt återge färgen, den var egentligen blå... Jag hällde upp i samma fina "glas" som tidigare under kvällen.


Michelle ville hellre dricka ur påse. Ja men skål då! :)


Fi fasen... Det var inte ens lite gott :S Nej, alkohol i påsen = Dålig idé.

Då är gifflar en bättre idé! :) Besökets första påse...


Lite lagom fnissiga kollade vi på "nyårsklippen" på youtube och spårade även iväg på några sidospår :D


Sen bjöds det upp till dans!


Bläckfisken var såklart ett inslag i dansen :P


De är tossiga de där tyskarna... Kuddarna är visserligen gigantiska, men helt platta... Förstår varför Michelle sa åt mig att ha med min egna! Men hur gör man då när man har en sån här kudde?


Man viker en gång...


Man viker en gång till...


Man tar ett gosedjur och lägger under...


NU kan du sova Michelle!!!


Tack och godnatt för denna dag! :)

Inga kommentarer: