torsdag 2 maj 2013

Stångån och Stålpojken

Efter en degmorgon med frukost i soffan framför en film avslutade jag och Lisa mitt Linköpingsbesök med en tur runt Stångån. Kalasväder och riktigt göttigt. Lapade lite sol på en parkbänk innan det blev att åka vidare, återigen mot Hjortkvarn.


Där fick Cosby sig en invändig uppfräschning så han är stilig inför Tyskland :) Hade även märkt att många plockat ut hojen för säsongen. Jag ville inte vara sämre så Rataxes fick komma ur garaget :) Stefan hjälpte mig få liv i honom efter vintern. Nu är jag redo för mopperallyt som är om några veckor!

Sist på resan stannade jag till hos Magnus som hade rensat garderoberna. Han hade plockat ut alla serier så jag fick gå igenom om det var något jag ville ha, ja och föga förvånande så var det ju det :P


Hur kan man kasta Stålpojken från 1977 liksom?!? ;) Ja det fanns ju mycket mer godsaker, men jag försökte att inte plocka på mig för mycket. Det är ju inte så att jag har ont om serier direkt...

Inga kommentarer: