torsdag 9 maj 2013

Är det julafton?

Tiden gick fasligt långsamt på jobbet igår! Skulle dagen aldrig ta slut så jag fick åka hem, packa in i bilen och åka iväg? Efter något som kändes som en evighet var jag redo! Packad och glad :)


Smygstartade nämligen Tysklands-roadtripen redan igår med att bege mig till Jesper i Skultorp. Då har jag i alla fall 2 timmar mindre att köra idag.

Det var ju ändå semester/ledigt, så lite vin till hockeyn tyckte vi att vi behövde! Han har ju börjat gå på vinprovningar och kunde lära mig massor om vinet. Jag konstaterade att det var en smak av persikogodisar -och det är ju gott :)


Hej blixt på hela handen & Hej Blixten! :)


Vaknade en timme innan alarmet, spänd av förväntan. Öppnade den sista luckan i min chokladkalender! Kändes som julafton :)

Lite frukost på det här så bär det iväg!

Inga kommentarer: