torsdag 16 maj 2013

Allt på en gång!

Blir ytterligare ett litet inflik i reserapporten...

Jag hinner inte med allt jag vill just nu! :S

Det är kvartsfinal i hockey-VM mellan Sverige och Kanada samtidigt som det är semifinal nummer 2 i Eurovision. Det har jag dock löst relativt smidigt med hjälp av laptopen.


Ljudet får man ha lågt på båda, men högst på det som är mest intressant för stunden.

Men så vill jag ju även hinna fixa med bilderna från resan och leverera fler inlägg här. Det går ju inte när laptopen är upptagen... Som om det inte vore nog så har jag 6 nya avsnitt av de tv-serier jag följer som ligger och bränner på datorn... Se oss!!! ropar dom till mig...

Men det är ju snart helg?! Jo... Men då ska jag ju åka bort till Hjortkvarn för mopperally så då hinns det inte heller med :S Det är stressigt nu! På riktigt den här gången! ;) Fast kanske inte så synd om mig ändå :P

Dagens bästa händelse var i alla fall när nya hyresgästen var här på besök och sa att jag kunde få hela dagen 1/7 på mig att flytta :) Himla skönt att inte behöva vara klar till lunch! Hurra för det!

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Lite andra prioriteringar hos oss.
Där var det ESC på stora bilden. Det ångrar jag lite nu faktiskt...

Ass sa...

Man får ställa laptopen så pass nära att det känns som att man har samma storlek på båda :P