fredag 1 maj 2009

Millencolin Pennybridge Pioneers

Pratade just med dagens födelsedagsbarn Pierre. Även känd som Isbjörn, Pierro, Pirro ja och "några" fler namn 

Jocke och Pierre efter en tequila suicide (eller tre) 

Han ska fira med att gå och se Millencolin på Satin i Örebro med Jocke, Crom och Robin. Specialföreställning där de kommer köra Pennybridge Pioneers från början till slut... Grym platta och så avslutar de med världens bästa låt (enligt mig då) The Ballad! JAG VILL OCKSÅ!!! 

Men men, jag fick göra det bästa av saken och satte ihop min egna lilla platlist i youtube och självklart vill jag dela med mig av den. Så mina damer och herrar, I give you: Millencolin Pennybridge Pioneers

Alla måste lyssna!!! ;)

Kör ikväll ni som ska dit :P

Allsång till the Ballad på förra årets kubbfest. 
Fredrika, Pierre, Jesper, Bea
DO YOU KNOOOOOOOOOW

"Nakenfest" till the Ballad på den ökända sprängagrillfesten

Inga kommentarer: