måndag 4 maj 2009

Inte bästa vänner direkt

Inatt höll jag på att ha ihjäl Esse. (Överdriver bara lite) Han satt och krafsa och morra/jama och hade sig vid dörren. Han ville ut! Ett tag funderade jag på om det satt någon katt utanför och retades med honom för att han inte kunde komma ut själv. Jag kollade: Ingen annan katt...

Det var inga fina ord som kom ut ur min mun inatt. Det är så störande när man sover och så kommer sånt där irriterande ljud... Om och om och om och om igen... Inte ens citronsprayen hjälpte -han kom tillbaka direkt igen. Han måste verkligen ha velat ut... 

Efter att han väckt mig för sjuttiotolfte gången slutade det med att jag kastade honom över hela sovrummet in i allrummet och skrek att om han kom tillbaka skulle jag vrida nacken av honom... :$ Då höll han sig unden... Uff, så kan man ju inte säga.. :$ Men han var ju jobbig och jag var trött... Förlåt...

6 kommentarer:

Tjoxen sa...

SÅNA SOM DU BORDE INTE FÅ HA KATT!!!!!

Ass sa...

Dålig människa... :(

Jocke sa...

Herregudarns!! Så skulle jag aldrig göra... (A)

Joelbitar sa...

Det är rätt - våld löser allt! :D

Lisa Eriksson sa...

Astrid... Det är inte ditt fel.. Det var ju Jånas som visade hur katter skulle tas...

Men annars kan du ju alltid testa att hälla lite saft på katten :D

Ass sa...

HAHAHA :D Det hade jag inte tänkt på! Klart det är Jånas fel! Eller i alla fall inte mitt ;)

Hälla saft... haha :D