söndag 10 maj 2009

Herr Ågren

Nu är jag verkligen riktigt trött på herr Ågren... Suck... Inte en söndag utan honom känns det som... :( 

Låt mig va!!!

Aja, kul fest igår :D :D Ja, och då får man väl stå ut med lite ångest antar jag... :S Men vi tar det från början, eller ja, där jag avslutade sist. 

Efter en tur till affären (skapligt skönt med frisk luft, unket inne -jodå!) halvsov vi till Austin Powers 3 -Det är ju lite tradition när Joel hälsar på. Hann även med lite mer tv-spel innan det var dags att göra sig iordning. 

Iväg till Oivind för att hjälpa till med dukning och sallad och sånt, ja eller jag var mer övervakande DJ skulle jag nog vilja påstå :) Folk trillade in och vildsvinet åkte upp på grillen. Mat och dryck och sen var det igång. Badtunnan fylldes upp med mannfolk, vi tjejer väntade tills mörkret hade lagt oss innan vi vågade i :) Sen var det väl same old... Ja och det är ju inte dåligt det :) Skvaller blir det inget -Är man inte där så... :P

Efter att jag tagit mig hem från Sammi idag har jag bara legat i soffan och sovit. Såååååå skönt att det inte var jag som skulle åka 8 timmar idag... 

Nu har jag dock gjort en insats för John och alla andra nyfikna och lagt upp bilderna här. Slitsamt så det får bli soffan igen nu och en Asterixfilm :)

Inga kommentarer: