måndag 4 maj 2009

Snörvel

Inte känt av pollen så mycket än, men idag stod jag och hängde vid mina bilar (visst låter det lite coolt med två?!) så nu: snörvel snörvel... Inte så att jag är sååå känslig, men jag tror att vem som helst hade blivit snörvlig av mina gröna golfar. 

Gjorde ett försök i att byta stereos idag men utan framgång, det var inte samma uttag... Snyft! Så kanske man skulle försöka få tag i någon övergång... Eller skita i det... Kanske sätta till någon dunklåda istället... Vad tycker ni? Jag kan ju ingenting om sånt här... 

Oivind hjälpte mig i alla fall att få bort musselysena :) Till och med hans dotter på 7 år tyckte att det var konstiga lysen på bilen, så det så :P 

Kjell ringde idag och frågade vad jag skulle göra med mina däck i mammas garage -hade ingen aning om att jag hade några däck där :-O Bara haft dom där några år nu :$ Noll koll...

Nu borde jag ta och städa... och tvätta... för jag gjorde inte det igår... men, vad ska jag då göra imorgon?!? ;) Aj... då är det träning... Kanske onsdag då :P 

4 kommentarer:

holmudd sa...

måsta säga att det var väääldigt coolt med 2 bilar!! jag är lite osäker men jag tror jag har 8 bilar =) vill du bli av med MussePigg öronen?? Sälja?

Ass sa...

Jag har redan gjort mig av med dom faktiskt :S Trodde ingen ville ha ett par sådana :P

holmudd sa...

Typiskt!! Hivade du bara bort dom?? Jag ville ha till min rallybuss, den är det skönt att ha lite vettigt ljus på och på den blir det garanterat inga musspigg öron =)

Ass sa...

Nejdå, inte ska man bara kasta saker :) Sålde dom till en på jobbet, han skulle ha dom på husbilen... Sorry, annars hade du så klart fått dom!