torsdag 28 maj 2009

Skallerenstur

Efter ett uppiggande samtal med FF tog jag mig en tur med Ubbe. Finns ju inget bättre när man ska rensa huvudet än att åka bil :) Med Astrid i högtalarna (nej ingen egoinspelning -utan gruppen Astrid ;) ) körde jag runt. Tog mig en paus i Helgeroas hamn. 


Riktigt skönt att sitta ute i solen och spana på båtar och folk. Tog en på en -men det är inte samma sak som två på tre eller tre på tre -det hade varit bättre :) 

Skallerensandet gick dåligt och jag kom inte fram till något... mer än att jag fortfarande är blond, naiv och blåögd... 

Ser i alla fall fram emot helg och sol. Då ska det stekas fläsk :D Har köpt mig min första norska bok också... Jag har läst alla mina svenska :S Hehe, alla... Låter som att jag har många... Det vore en grov överdrift...

Inga kommentarer: