tisdag 26 maj 2009

Svetto igen

Cup idag -Läs i sommerbandybloggen. Rejält svettig idag igen, känns så mycket bättre när man blir genomblöt av svett, då känns det som man har jobbat på riktigt :) 

På tal om att jobba: Jag har bara grisprojekt på jobbet just nu :S Det är inge roligt... :( Stora tunga och alla på en gång :( Blir ingen tur till Sverige i helgen för det -det är för bökigt att jobba på distans :( Blööö... Men men, det ska bli fint väder i helgen så får ta och roa mig vid havet :) 

Fast trots att jobbet är tungt just nu är jag på fasligt bra humör. Hmm, egentligen är det inget som är direkt bättre än tidigare... men jag är gladare... Hmm... Undrar vad det beror på :) Aja... Jag gillart :) 

När jag ändå uppdaterar er så: Esse är ute lite varje dag nu, eller snarare kväll -för han är för feg att vara ute när det är för mycket bilar ute :) Ingen tuffing direkt... :D Men han kommer in för att gå på lådan -haha :)

CL-final imorgon... 3-1 till Man U! Tippat helt och hållet med hjärta :D

Förövrigt är vita cykelbyxor hemskt fult :S Vita shorts är inte heller så fint... Om inte... ;)

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Buuuuu :(

holmudd sa...

när är det någonsin snyggt med cykelbyxor?? jag kan skicka över bilder på mig i svarta får du se hur illa det ser ut !!

Ass sa...

Du har rätt, det är aldrig snyggt :S Riktigt fult faktiskt... Nästan som att spela innebandy i jeansshorts :D Men vita cykelbyxor är de värsta...