söndag 24 maj 2009

Klädtolkning

Du vaknar upp dagen efter fest. Yrvaken... Minnet är inte helt med dig :S Hur stökig var du igår egentligen? Där har jag ett knep! Jag kollar kläderna: 

Kläderna avkastade i en hög: Normalfull

Kläderna liggandes från ytterdörren in till toaletten i ett streck: Kanske fått lite väl där på slutet...

Kläderna vikta: Skulle inte tagit de där sista groggarna. Att jag har vikt kläderna är i förnekelse för jag vill inte vara så packad som jag faktiskt då är. 

Kläderna på mig: Definitift varit för packad. Söndagsångesten given. 

Igår körde jag strecket -helt okej :) 

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Om man inte ens hittar kläderna då??

Eller om man går hem med strumebyxorna i handen??

Ass sa...

Hmm, jag har nog aldrig varit med om att jag inte hittat kläderna... Hmm...

Men att gå hem med underkläderna i fickan har väl alla gjort?! :D Då har man troligen haft det trevligt i alla fall :D