torsdag 21 maj 2009

Oslo och tårar

Kundmöten -det är inte min grej alltså. Visserkligen mycket skönare att vara med som programmerare och inte som kundkontakt. Det var även en mycket trevlig kund så sett till allt så var det inget "farligt" möte -men jag vet inte... Det är liksom inget jag tycker är så kul :S Tar bara onödig tid... Tror inte att jag och Mats fick ut egentligen något av mötet eftersom det saknades  färdig specifikation på de svåra bitarna i programmeringen. Vi sa i alla fall att vi fixar allt av det som hon visste nu ;) och så blev kunden glad :P Tror i alla fall att det blir ett kul projekt -om dock svårt och stort. Det är bara att säga hejdå till fritid i några veckor :P 

Efter mötet blev det lite alkohol och mat och sen vidare till Les Miserable. Tyvärr så var våra platser rätt usla och jag förstår inte hur de har tänkt (eller kanske har de inte tänkt alls) när de satte ut sätena. Trots att jag satt bakom en inte alltför lång kvinna så hade jag hennes huvud på halva scenen så det var att sitta och hänga med huvudet för att kunna se något... :S Aja, det är väl faktiskt sång och musik man är mest ute efter när man går på musikal och den hörde jag ju :) Dock var det lite svårt att förstå när kvinnorna (alla utom en) sjöng. Fick inte helt med mig norskan då -men det fick visst inte de andra heller så det var inte bara för att jag var invandrare :P 

Jag har ingen frukost... och eftersom det är röd dag idag så är alla affärer stängda... Ibland suger Norge ordentligt! :@ 

Jag har i alla fall startat dagen med säsongsavslutningarna av gossip girl och one tree hill. Snyft och snörvel och böl! Inte för gossip girl men jag grinade hela oth-avsnittet. Helt sjukt! Men bra slut då... :)

Det får en dock att tänka :S 
"Är personen du ser i spegeln den person du vill vara?"
"Lever du det liv du vill?"
"Är du lycklig?"
Jag hulkade och tänkte bara: Näääääe :( (Inte helt på topp idag humörmässigt kan erkännas)
"Glöm inte bort att dina drömmar kan bli sanna!"
"Varje dag slår drömmar in!"
Så nu ska jag ut och jaga min dröm -eller något :)

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Man ska fan inte tänka....