fredag 29 maj 2009

Astrid

Inspirerad av min biltur började jag youtuba på Astrid. Jag hittade ju den här gruppen när jag bodde i London genom att jag spontanköpte en skiva -just bara för namnet. I fodralet låg deras turneplan och där kunde jag se när de skulle spela i London, ja och då var jag ju bara tvungen att åka dit :) Iförd min Astridmössa (ni vet en sån där vit med rosa text) stod jag i publiken och förälskade mig direkt i den ena sångaren. Han var det sexigaste jag sett -alltså absolut inte snyggaste, men han var så het där på scenen med gitarren och han sjöng med så mycket känsla... Mmm... 


Min mössa medförde i alla fall att jag fick träffa bandet :D men jag tror inte att jag fick ur mig så mycket vettigt... Fnittrade väl som en fjortis och blev tokgenerad... Jag har i alla fall min mössa att tacka för detta och jag höll sedan kontakt med en i deras "team" och fick band med låtar som inte släppts än och sånt -I like! :)

Men det var inte det jag skulle komma fram till nu utan det är min förälskelses förfall :S Så här pojksöt var han 2000 men några drogproblem senare ser han ut så här :S Uff... Alla passar inte i rakat huvud... Var är de söta lockarna? Nej, jag kör på förnekande -kollar bara på de gamla klippen och låtsas att han ser ut så fortfarande... Mmm... Nu ska jag lägga mig och drömma... Mmm...

Inga kommentarer: