söndag 3 maj 2009

Pump it

Fasen så hurtig man kan vara då... Var till gymmet idag igen! Trots träningsvärk ska tilläggas... Mina stackars vader... Grymt stark nu!

Idag har jag hittat en finsk kanal som visar hockeyn och den sidan hänger sig bara ibland :) Asbra! Tycker det har sett bra ut... Kul att det går så bra för Gustavsson! Heja Sverige!!!

Tack Jesper (och Jocke). Texten är rätt knarkig men låten är skön :) Speciellt tempoväxlingarna...

Hmm, söndag ja... Den är sig lik... Söndagsgrubbel och bryderier... Lite ångest så där liksom... Asch... 

Nej nu tittar vi framåt istället: Lisa kommer på torsdag :D WOW!!! Jobbfest på lördag... I like! Nu steg mitt humör avsevärt :)

Vilket tråkinlägg... Men jag har ju inte gjort ett skit sen sist... Same old... Borde städat idag... tvättat... Skjutit på allt... Kanske gör det sen... Inte så troligt... 

Booooring...

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Lisa kommer på torsdag!! Weee inget tråkigt över det iaf :)

Ass sa...

Du är den enda ljuspunkten i mitt liv ;)