fredag 15 maj 2009

Fetdiss

Så där ja! /Hasse 

Då var man framme hos mor igen men hon har inte varit snäll ikväll... :S Eller, det var inte riktigt sant, för hon började med att göra fruktsallad när jag kom och det får väl klassas som snällt... 

I alla fall: Jag berättade att en kompis till mig skulle ha barn (fasen vad alla ploppar ut ungar nu) varpå hon säger: 
-Ja, du skulle ju också kunna ha barn nu...
-Ehhh, vad menar du nu? 
-Ja, så gammal som du är...
PIK PIK PIK
-Hmm, ja... kanske det...
-Jag hade barn mycket tidigare... 
PIK PIK PIK

Samtalet fortsatte och det gled in på att hon hade träffat Jockes nya flickvän Kajsa-Sofie-Anna (vad fasen heter hon egentligen?):
-Ja någon dag kanske du också kommer hem med någon...
PIK PIK PIK

OKEJ MAMMA!!! Jag har förstått vad du vill få fram... Skaffa karl, producera barnbarn....

Men jag kan ju inte annat än skratta åt henne :)  Så söt :) 

3 kommentarer:

Jocke sa...

Haha, hon heter Kajsa-Knas! =D

Ass sa...

Jag var ganska nära :)

Jäkla dig att sätta sån press på mig... :S

Jocke sa...

Haha, press... vi har minsann inga barn på gång iaf! =D