måndag 11 maj 2009

Ass up

Kommentar om bilderna från jobbfesten i helgen: 
S: Är det dina bilder som låg uppe på den där sidan?
A: Ja, om det är något som är opassande är det bara att säga till så tar jag bort!
S: Nejdå, inte det! Men det är något fel på din kamera! För jag har väl inte så där stor rumpa? :S Du får ta och reklamera den... Trist när saker inte fungerar som de ska :(
Efter att ha kollat på korten igen så håller jag med -måste vara något fel på kameran ;) De såg för stora ut :S

Ska upp till Oslo nästa vecka och har fått frågan om jag vill ta en flaska vitt och gå på musikal. Kanske borde ta och göra det... Men jag gillar ju inte det här med att planera i tid... Men nog vore det skoj :) Hmm, bara dryga veckan innan kanske inte är i så god tid ändå...

Det sägs att jag ska jobba på tåget upp -men då måste jag ju fixa det med mobiluppkopplingen :S Åhhh, det kommer ju bli något knas, det vet jag redan innan... :S Ska se om jag inte kan snirkla mig undan genom att låta Mats (som jag ska åka med) jobba åt mig eller något sånt -hans uppkoppling funkar ju :P

Lite mindre ångest idag... :)

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Det är bra att låta ngn annan sköta det tekniska!

Ass sa...

Vad ska man annars ha de där karlarna till? :)

Tjoxen sa...

Ni kan ju alltid använda photoshop för att förtränga verkligheten.. ;)