tisdag 5 maj 2009

Gnäll

Slitsamt på jobbet nu... Igen. Trött och sliten... Igen.. Gnäll gnäll... Tur att man är närking -med rätt att gnälla :P 

Åkte på ett försök till shoppingtur idag. Ska hitta en möhippegåva... Har några tankar men har inte kunnat hitta något än... Suck... Gnäll gnäll...

Träning idag, 3 mot 3 = snabbare vändningar än vanligt = ont i fötterna. Okej, de ser inte ut som lisas mosade naglar, men de är inte så vackra. Gnäll gnäll... Finns det någon innebandyspelare som har fina fötter? 

Glory Glory Man United -Inget att gnälla på där inte :) Tur att inte allt blev skit idag :) 

Nu vill jag bara att det ska bli torsdag! Ja ni läste rätt, jag vill ha torsdag! :) Lisa kom hit, för jag längtar efter dig :)

14 kommentarer:

Tobbe sa...

Jag har ändå spelat några timmar innebandy i mina dagar och har aldrig haft några som helst problem med fötterna... Har ni fel skor?

/Tobbe

Ass sa...

Jag formulerar om: Någon som har spelat innebandy "på riktigt" som har fina fötter? ;)

Lisa Eriksson sa...

Tobias, Spela två träningar i veckan plus match i 6 månader så kan du återkomma med status på dina fötter.

;)

Honey I´m home!! Snart...

Tobbe sa...

Jag tror nog ni tar fel på Tobbe sötnosar... 2 gånger i veckan kör jag ju nu när jag pensionerat mig från innebandyn... Det är ju inget. Jag vill inte slå mig allt för mycket på bröstet (det är inte klädsamt) men att jag har spelat innebandy "på riktigt" kan inte förnekas iaf!!!

Ass sa...

Sötnosar... Hmpf... Lisa, jag tror vi just blev "lilla gummade" :P

Okejdå, DU har ju faktiskt spelat på riktigt... Frågan är om du tog i ordentligt då ;)

Tobbe sa...

Kul att du triggade! ;)

Jo det hände nog stundtals att jag tog i, fråga några gamla lagkamrater. Jag har väl aldrig varit bäst med klubba och boll men sprungit, det har jag f*n gjort så det räcker och blir över! :)

Ass sa...

Men seriöst, har du aldrig tappat hud från fötterna... :-O "Trampdynan under stortån" är ju en "klassiker"... Eller?!?

Tobbe sa...

Nej faktiskt inte. Kört Adidas stabil i 8-9 år som suttit som en smäck från första stund. Har aldrig haft det minsta problem. Varken med fötter eller tår.

Tobbe sa...

Hehe, såg nu att det kanske kan tolkas som att jag har kört samma pjuck hela tiden... Det har jag givetvis INTE. När man spelade som mest gick det nog två par på en säsong.

Lisa Eriksson sa...

Se fel man kan ha :$

Tobbe jag tror att du vet :)

Lisa Eriksson sa...

Oj det hade hänt en massa såg jag nu.. Mitt svar kanske verkar konstigt då...

jag har haft stabil jag med.. Är bara de senaste som gett mig blånaglar...

Tobbe sa...

Lisa: inte lätt att ha koll på alla fiskar som lurar i bloggvassen!

Mest kommenterade inlägget på länge? Har jag tråkigt på jobbet? Har påven en rolig hatt?

Ass sa...

Om alla kommenterade med vettig/unik underskrift skulle vi inte ha det här problemet ;)

Tobbe sa...

My Bad!

/Fotografen