torsdag 14 maj 2009

Nattuggla

Nja, nu när jag skrivit rubriken vet jag inte om den stämmer så bra :S Nattuggla... Hmm, nej jag är nog mer en eftermiddagssovare, vilket i sin tur leder till det förstnämnda då... Helt ofrivilligt!

Nu har jag i alla fall städat hela huset och är igång med första tvätten. Skönt att bo i hus så man kan göra dessa saker närsom utan att störa. Men nu har jag ett val -50 minuter kvar tills tvätten är klar och jag ska lägga i nästa. Ska jag då sova och ställa klockan eller ska jag vara vaken... Jag är ju lite trött nu, men jag kommer vara dödstrött när klockan ringer, fast jag borde sova... Åhh, så svårt!!! Vilka problem jag har... :D

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Så hur blev det då?

:)

Ass sa...

Jag höll mig vaken :P Fanns så mycket på Internet att roa sig med :)

Gäsp!