onsdag 6 maj 2009

Vardag

Same old: 

Mobilens alarm ringer, stänger av alarmet halvt i sömnen
Mobilens andra alarm ringer, snoozar
Mobilens andra alarm ringer igen, snoozar
Mobilens andra alarm ringer igen, går upp
Frukost till Esse, så man slipper snubbla på honom
Frukost till mig och ett försök att kamma iordning håret
Iväg till jobbet
Svära över norrmän i trafiken
Jobba jobba jobba
Lunch 10 minuter
Jobba jobba jobba
Hem efter någon timme för länge på jobbet (svär lite mer på vägen)
Mat
Soffan, TV, Surfning
Säng, TV
Somna

Ja, så är mitt liv... 

Boooooooring just nu...

Men imorgon, då!!! :) Okej, de 13 första raderna blir lika, sen blir det lite städ och don innan det bär iväg för att kolla hockey. Har bjudit in mig själv lite fint (eller egentligen ganska fult så han inte kunde säga nej) hos en i laget. Alltså, det måste man ju få göra?! Det är ju inte mitt fel att han har svenska viasatkanalerna... :P 

Aldrig mitt fel...

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

I alla fall inte bara ditt fel...

Ass sa...

Du vet hur det funkar ;)